Friday, May 28, 2010

ceriternyer camni.....

arini aku nak cakap pasal cinta lah....cinta????1 word yg punya byk meaning.....spae penah jatuh cinta?????putus cinta?????hahahah~~~~mesti penah kan????same lah ngan aku.....tp kan aku confuse.....


citernyer camni....tahun akhir aku diploma aku couple ngan sorg mamt nie....hahahah~~tp aku rs aku xcinte dier...sebab ape????ntah aku sendrik pon xtau np aku couple ngan dier....boleh x?????hahahah~~~~aku ase aku couple coz kwn aku sume ade kapel kot...heheheh~~aku nie cam sengal lak....


budak ni aku kenal dr akak senior aku dulu.....mule2 cam bese lah....hahahaha~~~ayat2......ari2 n tiap malam mamt ni kol aku....aku lak jenis cakap kasar...kunun2 cam belagak2 lah...cakap pon cam kengkawan bese jer...tp aku ader syok sket coz ari2 dier kol n aku lak cam da tesangkut ngan dier...heheheh~~~gatal aku nie....pas2 ntah caner ktorg lost contact....pas2 agak2 thn pas2 aku ngan dier contact lik....dr saat 2 alh dier ayat balik...aku lak cam xde wat pape menggoda n menggatal ngan dier...last2 couple....

tp kan kalu korg tye aku aku cinta or not ngan dier aku sendrik pon xtau nak jwb pe wei.....time aku just seronok coz rase gak cane couple.....pas2 kan korg tau x???pas 1month couple aku da break lah...ntah aku rs cam len macm lah.....rimas pon ader gak...aku ni laak jenis kalu buat mende men gemble jer...ni da ader pakwe sume lah aku kn report...so bored lah aku....then aku pon minx putus...ckp kami xsesuwei jd couple...bettter b friends jer....dats y lah....


hahahah~~~sebenarnye die bukan cinta pertama aku....die hye couple aku tp aku xcinta dier....biarlah org cakap aku cam bagus2 jer....sbbnye aku sendrik xsuke terikat.....belum dapat aku teruja n gatal sgt nak kt dier...bile da dapat borink lak....ntah aku nie...sengal kot....


skang ni aku single.....sbbnye aku malas nak cr....@ mayb org xnak kt aku kot....hahahaha~~~ye lah sape lah aku kan????muke aku xder hodoh sgt....org ckp sy cute n comel...tp yg agak lebey adalah berat badan sy...mayb org takut nak cintan cintun ngan aku kot...takut lebey bajet....hahahaahah~~~siot....but then now aku teringin nak kawen coz kwn aku da kawen...mcm syok lak...tp aku nak kawen ngan sp????hahah~~~
1 ari aku suruh mak aku crkan....tp kan mak aku xnak...die xnak masuk cmpr...katernyer lah.....aku lak malas nak cr nie....ade sp nak jd laki aku x?????hahahaha.....lg 1...mak aku cakap nati xde org nak kawen ngan aku coz nati kn beli beras 10kg semgu....byk belanja org nak kawen ngan aku nie...hahahah~~~siot je mak aku......


hahaha~~aku da pnt nak 2lis nie.....len x aku smbg k...2 pon kalu aku rajin lah...aku igt nak xtifkan blog aku ni.....ala2 2lis diary....so mayb next time aku post lg lah kot.....ok...da.....

No comments: